Acer P1166

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer P1166 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Richsand1953 15-01-2010
Geschreven voor: Acer P1166

Heb deze beamer nu enkele weken en ben er buitengewoon tevreden over. Gebruik het voor projectie van films in de huiskamer op een witte muur. Prachtig beeld en haarscherp. Natuurlijke kleuren. Uitermate makkelijk in de bediening en fluisterstil. Ik heb lang gezocht naar een betaalbare beamer die ik kon gebruiken in combinatie met mijn cd-speler en dolby surround set en ben zeer tevreden over de keuze.

BjornBos 21-12-2009

Hallo iedereen,

Ik heb deze beamer nu een paar maanden en ik ben er zéér tevreden over. Ik was al een tijd opzoek naar een goede maar ook goedkope beamer met HDMI aansluiting. Deze had het gewoon helemaal.

Ik projecteer op een witte muur en het ziet er buitengewoon goed uit. Het beeld is 2,5 meter breed en zelfs in een verlichte kamer is alles nog te zien. Ik heb er mijn playstation 3 op aangesloten en dit werkt gewoon heel erg goed. Ook heb ik mijn beamer aangesloten op mijn computer. Wederom doet hij hierbij ook wat hij zou moeten doen.

Ik zou alleen als ik u was, het geluid NIET via de beamer laten lopen, want dit klinkt gewoon niet. Ik heb de geluidskabels van mijn playstation 3 (rode en witte) in mijn dolby surround gedaan en dit klinkt vele malen beter ;). Het beeld loopt via een HDMI kabel de beamer in. De gele stekker gebruik ik niet. Alles werkt gewoon, geweldig.

Voor films is deze beamer ook zeer geschikt. Ik heb al vele films gekeken. Af en toe, bij donkere scènes, waarbij je een film hebt op 700 x XXX resolutie, zul je last hebben van het zogenoemde "rainbow effect". Dit is erg gering en je zult er ook weinig last van hebben. Nagenoeg heb ik er tegenwoordig nooit meer last van, ik kan het met moeite ook niet meer ontdekken. Waar dit aan ligt weet ik niet, misschien omdat mijn beamer sinds kort verder projecteerd (ongeveer 5 a 6 meter).

Met of zonder dit kleine minpuntje een aanrader!!!!!

naam 2334 11-06-2009
Geschreven voor: Acer P1166

Heb hem reeds enkele maanden. Zeer tevreden. Met een beugel tegen het plafond aangehangen. Gebruik hem vooral voor wii, PS2 en DVD voor de kids. Projecteer gewoon op de muur. Beeld is fantastisch.
Geluid aangesloten op een muziekinstallatie dmv tulp aansluitingen wat voldoende is in mijn geval.
Niet twijfelen; gewoon kopen je krijgt er geen spijt van!
Mark

Castor_yeah 11-03-2009
Geschreven voor: Acer P1166

Heb lang gezocht naar een beamer die niet te duur is en toch een goed resultaat levert. Heb hem nu enkele dagen in mijn bezit en ben zeer onder de indruk van de kwaliteit. Aangesloten op een ps2 en zowel films als ook games waren prima, echter toen ik mijn ps3 aan had gesloten was ik echt blij verrast. Beeld kwaliteit is goed, kleuren goed en contrast goed. Apparaat was volledig plug and play. De bediening is heel eenvoudig en de beamer schakelde direct over op een hogere resolutie (dmv interpolatie). Ben langer bezig geweest met het aansluiten van het geluid dan met de beamer. Ook bij de standaard 4:3 was de kwaliteit erg goed. Projectie op een scherm zorgt voor een nog beter beeld, maar op een witte muur zal het beeld zeker niet teleurstellen. Met betrekking tot het geluid, heb ik e.a. via een optische kabel aangesloten op een standaard homecinema set, voor films en games is dit prima. Voor muziek doe ik toch liever mijn NAD versterker aan met B&W boxen.

Petrikanus 01-01-2009

Dit is hem gewoon!!

Zoek je een beamer die niet al te duur is, maar alles geeft wat je nodig hebt. Deze moet je hebben.

Het enige wat mist is een horizontale correctiemogelijkheid (voor als je de beamer niet recht in het midden voor je scherm kan plaatsen) en geluid moet je natuurlijk op een aparte versterker zetten (er zit wel een boxje in, maar dat stelt niet veel voor).

Ik ben heel lang op zoek geweest en stond op t punt de Acer P1165 aan te schaffen, maar de P1166 is nog beter.
Met een HDMI aansluiting.

Ik heb mn Playstation 3 aangesloten en kreeg 1080p (volgens mij Full HD).

Helemaal te gek dus!